Etappe van Gilze naar Schoonhoven - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu Etappe van Gilze naar Schoonhoven - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu

Etappe van Gilze naar Schoonhoven

23 Juni 2017 | Nederland, Havelte

Na een heerlijk verblijf in het vd Valk vanochtend met de lange broek aan vertrokken (20gr) ri de grote rivieren.
Via Rijen , Oosterhout , Hoge en Lage Zwaluwe en bij het laatste de pont of het veer naar de Biesbos. Het waaide west kracht 4/5 en met de wind dwars op de boot ging het lekker heen en weer over de Beneden Merwede .De fietsen hadden we vastgezet aan de reling. Een mooi fietsroute over een groot deel van Biesbos( bos is er nauwelijks).
Daarna bij Werkendam de oversteek over de Boven Merwede. En via mooie polderroute door Giesenburg naar Schoonhoven. En voor Schoonhoven nog de pont over ik dacht de Lek.
Was vandaag "maar" 75 km.
Nu heerlijk uitrusten in Hotel Belvedère , met kameruitzicht op de zojuist genoemde Lek. Ga straks nog ff informeren of dit juist, ik lees het niet op de kaart.
Wordt vervolgd