Laatste etappe van Den Oever naar Leeuwarden - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu Laatste etappe van Den Oever naar Leeuwarden - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu

Laatste etappe van Den Oever naar Leeuwarden

26 Juni 2017 | Nederland, Havelte

Na een overnachting ,in het schilderachtig verblijf met overigens wel prima kamer met eigen sanitaire voorzieningen, met zonnig weer vertrokken ri Leeuwarden.
Via de altijd weer imponerende afsluitdijk (zeker per fiets) en wind schuin achter zoefden we over de dijk naar Harlingen.
De laatste km aan de waddenkant tussen en langs de schapen gefietst. Laverend tussen de schapenkeutels om de fietsen een beetje strontvrij te houden hihi.
In Zurich stop voor koffie /thee en daarna via Harlingen, Franeker naar Leeuwarden
Het was een 10 daagse zeer afwisselende tocht door het Nederlands en Vlaamse landschap. Het plan was om Zeeland ook aan te doen, maar gelet op de komende weersomstandigheden in de 2e helft vd wk hebben we route iets ingekort. Toch nog 820 km gereden, dus gemiddeld ruim 80 P/d.
Voor degene die hebben gereageerd op onze site, heel erg leuk en bedankt.
Tot een volgende fietsreis of elders
Groetjes van ons beide.

• 26 Juni 2017 - 16:53

Fokke:

Mooi dat jullie het gehaald hebben. Proficiat !

• 26 Juni 2017 - 18:46

Barbara:

Chapeau.En nu.....uitrusten in douce France?

• 26 Juni 2017 - 19:14

Rudi:

Gefeliciteerd met de fietstocht gelukkig niet met de trein terug had graag jullie tegemoet gefietst maar had vandaag hulp aangeboden aan Rania en haar kinders ik zal alles nog wel vertellen ze moet morgen naar AZC in Assen heeft veel verdriet en ik ben erg boos heb ik de mensen van het COA.goed de waarheid gezegd.