Etappe Schoonhoven naar Amsterdam - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu Etappe Schoonhoven naar Amsterdam - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu

Etappe Schoonhoven naar Amsterdam

24 Juni 2017 | Nederland, Havelte

Met de regenkleding aan vertrokken we in een druilig regentje vanochtend uit Schoonhoven. De eerste 40 km een afwisselende route via Oudewater, Woerden, Wilnis, Vinkeveen en via Ouderkerk a/d Amstel tuften we Amsterdam binnen.
De eerste 40 km ook in de regen gefietst, maar elk nadeel heb zijn voordeel(aldus der Johan) de wind was WZW dus ontspannen E-biken.
Renée is "beetje" bekend in A.dam dus zonder problemen over de Weesperzijde etc naar het centraal station. Ondertussen nog ff op terras bij Grand café De Ijsbreker Ad Amstel kopje thee en toen met de pont over naar A'dam noord. Daarna op de gps en later googlemap naar Van der Valk Oostzaan, alwaar we na vele omwegen zijn gearriveerd. In onze superior room lig ik nu dit verslag te typen.
Het plan is om morgen naar Den Oever te peddelen.
Wordt vervolgd.

• 25 Juni 2017 - 00:40

Toos De Kruis:

Ha Renée en Leo, heerlijk hè, dat afwisselende weer in Nederland. Gelukkig niet zo koud als vorig jaar. Nog mooi sieraad gekocht in Schoonhoven ? Volgens mij nog 2 dagen en dan zijn jullie weer thuis !! Of doen jullie nog rondje Texel