Etappe van Amsterdam naar Den Oever - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu Etappe van Amsterdam naar Den Oever - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu

Etappe van Amsterdam naar Den Oever

25 Juni 2017 | Nederland, Havelte

Vanochtend na een luxe verblijf in het vrij nieuwe Van der Valk in Oostzaan, weer opgetuigd en met zwaar bewolkt weer vertrokken. De route verliep via voor ons en zelfs voor Renée onbekend gebied ten noorden van Amsterdam . Afwisselende bebouwing en via klein natuurgebieden het Twiske via Purmerend en verder via de Ijselmeerkust naar het noorden. Door Hoorn en in Medemblik onze pannenkoeklunch.
Verder naar Den Oever een redelijk saaie polderlanschaproute.
Voordat we het bos bij Den Oever indoken hadden we een kaarsrecht stuk weg van ongeveer 9 km. Renée vond dit erg indrukwekkend

• 25 Juni 2017 - 18:01

Lieuwe Rienstra:

Ha die pedaleurs!

Het einde is in zicht! Heeft je knie en heup zich goed gehouden Leo?
    De kleine Kerkstraat en aldehou komme wer in Sicht !

Wolkom thus !

• 25 Juni 2017 - 18:43

Nel:

En nu dus nog kaarsrechte routes naar Leeuwarden? Afsluitdijk, etc. Sterkte met dat laatste stuk!
    Groet
    Nel

• 25 Juni 2017 - 18:55

Aly:

Weer hartstikke leuk die berichtjes Jullie schieten op he. Nog even doortrappen . Ik denk dat jullie nu de mooiste gedeelten van Nederland wel hebben gehad. Morgen in 1ruk door naar Ljouwert? Jullie hebben in elk geval goed weer gehad op jullie tocht.
    Lieve groet Aly