Etappe Bocholt(belgie) naar Gilze - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu Etappe Bocholt(belgie) naar Gilze - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu

Etappe Bocholt(belgie) naar Gilze

22 Juni 2017 | Nederland, Havelte

Vanochtend om 10.00 uur vertrokken. Veel afkoeling was er niet geweest afgelopen nacht, temp bij vertrek alweer 25 gr. Vanwege de weersvoorspelling voor vlg week hebben we besloten om niet via Zeeland te fietsen. Dus vanuit Bocholt schuin omhoog ri Gilze alwaar we nu een erg comfortabele rustig gelegen kamer met airco hebben. Het was vandaag de warmste dag tot nu toe met een temp van 33 gr. Mooie afwisselende route in het Belgische Limburg en de Kempen. Goed aangelegde en verzorgde fietsroutes bij onze zuiderburen. En het grillige grensverloop in deze streek laat je afwisselende op Belgisch, dan weer op Nederlands grondgebied rijden. We hadden vandaag niets gereserveerd voor overnachting, morgen zien we ook wel waar we belanden. Het plan is om via Noord-Holland aan de Ijselmeerzijde naar Leeuwarden te peddelen.
Momenteel hebben we onweersbui in Gilze .
Wordt vervolgd

• 22 Juni 2017 - 21:35

Atje&lieuwe:

Ha die cyclisten!

Knap werk met die hitte. WAt lezen we nu laten jullie het mooi Zeeland links liggen ? Het is vandaag een stuk frisser hier na een onweersbuitje . We waren bij Elien afgelopen weekend en hebben het kopje van Pepijn bewonderd. Heel mooi geworden Renee ! Wat een knap stuk werk. We hadden a/d hand van een foto al gereageerd via de app. Ze staan ,alle 2 prachtig in Heerenveen.Wat een mooi bezit voor later.We hadden hier ook de kans via een beeldhouwster (Olllo kootstra) hebben het toen niet gedaan,hebben daar nog spijt van.

Hartelijke groet en goede terugtocht via de afsluitdijk !

Atje& Lieuwe