3e dag Deventer naar Berg en Dal (Nijmegen) - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu 3e dag Deventer naar Berg en Dal (Nijmegen) - Reisverslag uit Havelte, Nederland van fietsvakantie2017 - WaarBenJij.nu

3e dag Deventer naar Berg en Dal (Nijmegen)

19 Juni 2017 | Nederland, Havelte

Vanochtend voor half tien alweer de aluminium rossen opgetuigd en te zadel ri dagbestemming Berg en Dal bij Nijmegen.
Het was zoals overal in t land al,vroeg op temp. Dus in de korte pijpjes en mouwtjes op weg.
Was een mooie route door het Ijsellandschap later overgaand in de Waal in de buurt van Nijmegen. Deels over rustieke landweggetjes en langs de IJssel. En 2 pontjes die ons van de ene naar andere zijde van de Nederlandse rivieren bracht.
Het was een zeer warme dag om te peddelen, en doordat er een pont uit de vaart was genomen, kregen we de langste route naar B en D. Voor onze wielen. 95 km dus liggen nu ff gedoucht uitgeteld maar het koele drankje lokt, dus we gaan zometeen naar de bar. Zitten in Fletcher hotel Val Monte, voormalig ziekenhuis of revalidatie kliniek. Dus douche met stoel en pot met leuningen hihi.
Morgen hebben we overnachting gepland bij een vriend van de fiets in Venlo. Zijn benieuwd vlg googlemap en streetvieuw lijkt het goed